لیزر اکوپانکچر

کوچه نرگس ،ساختمان پاپلی ،طبقه ۱۰

تلفن رزرو : 02188613200

لیزر اکوپانکچر

لیزرتراپی توسط لیزرهای کم توان از روش های درمانی غیر تهاجمی است که برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها و اختلالات استفاده می شود. این روش درمانی کاملا بدون عارضه بوده و از دارو در این روش استفاده نمی شود. توان این لیزرها بین ۱ تا ۵۰۰ میلی وات است. برای درمان های مختلفی از قبیل ترمیم بافت و انواع زخم ها،کاهش درد، درمان ارگان های داخلی، اثر ضد التهابی، جلوگیری از ریزش مو. تحریک نقاط طب سوزنی، استفاده در زیبایی و بسیاری کاربردهای دیگراستفاده می شود. انواع مختلف لیزر کم توان برای درمان استفاده می شود که یکی از پرکاربردترین آنها لیزر آکوپانکچر است. درمان با لیرز اکوپانکچریا همان لیزر طب سوزنی به این صورت است که در نقاط طب سوزنی به جای سوزن از لیزر استفاده می شود، این روش درمانی در حدود ۴۰ سال پیش اختراع شده است. لیزر اکوپانکچر می تواند درمان تکمیلی در کنار طب سوزنی باشد و‌ یا روشی مستقل. از این روش درمانی برای افراد مختلفی استفاده می شود و محدودیت سنی ندارد، برای مثال برای افرادی که فوبیای سوزن دارند و یا کودکان. سوالی که پیش می آید این است که آیا استفاده از لیزر های کم توان دردناک است؟ پاسخ این سوال خیر است، این لیزرها کاملا بدون درد و حرارت است و در هنگام درمان بیمار هیچ احساس ناراحتی نمی کند. از این رو این روش برای کودکان بسیار پیشنهاد می شود و مهم تر از همه این روش درمانی اگر توسط متخصص آموزش دیده انجام شود کاملا بدون خطر و عوارض است. بسته به توان لیزر در هر نقطه از طب سوزنی به مدت ۱۵ تا ۶۰ ثانیه لیزر تابیده می شود، مولکول های بدن نور لیزر را جذب می کنند و در این زمان انواع مختلفی لیزر کم توان وجود دارد که در کلینیک از آنها استفاده می شود. لیزر اکوپانکچر، لیزر نیدل، لیزر زیر زبانی و لیزر خونی و … که هر یک کاربرد های محتلفی دارند. هر یک از این دستگاه ها فرکانس های مخصوصی دارند که برای درمان های مختلف استفاده می شود. برای مثال فرکانس آلرژی، قلب، کبد، زانو و … تعداد جلسات درمانی به نوع بیماری و اختلال بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است اما به صورت کلی فرد در جلسات اولیه نشانه های بهبود را در خود مشاهده می کند. یکی دیگر از مصارف لیزر اینترستشیال یا لیزر خونی که در دسته لیزر های کم توان قرار دارد، تاثیر بر روی لاغری و کاهش وزن است، به صورتی که این لیزر توسط سوزن های بسیار باریک وارد بدن می شود و از طریق جریان خون موجب درمان و بهبود اختلالات مختلف می شود. با افزایش سوخت و ساز بدن و از بین بردن چربی ها موجب لاغری و کاهش وزن می شود. به طور کلی در درمان به لیزر آکوپانکچر بسته به نوع بیماری و سن بیمار از توان های مختلفی استفاده می شود، دربیماری های مزمن تعداد جلسات بیشتری برای درمان مورد نیاز است.

تماس با کلینیک :

برای مشاوره نیاز به کمک دارید ؟ با ما تماس بگیرید